V prosinci loňského roku navštívilo budovu galerie
ostravského Avion Shopping Parku celkem 1,105 milionu lidí, což je o 17 % více
než v roce 2008, kdy tam zavítalo 980 tisíc zákazníků (v prosinci 2007 to
bylo 860 000 návštěvníků). Vůbec
poprvé tak měsíční návštěvnost tohoto největšího centra na Moravě překročila milionovou
hranici. V tomto počtu navíc nejsou zahrnuti návštěvníci obchodních domů,
které jsou mimo budovu galerie, jako je Baumax, Elektroword, IKEA a Takko.
„Zákazníci u nás
najdou nejen nejširší nabídku
nejrůznějších obchodů, ale i širokou škálu služeb a skvělé zázemí téměř
pro všechny věkové kategorie," popsala nabídku Kateřina Ježková, ředitelka tohoto
centra, v němž byl počátkem
prosince 2009 ukončen první krok vedoucí k dalšími rozšíření - byla dokončena
rekonstrukce hypermarketu Albert a otevřelo se dalších 15 obchodů, čímž počet
obchodů v Avionu stoupl na 144. Kromě toho zde lidé naleznou například i pobočku
České spořitelny, pošty, zdravotní pojišťovny, fitness centrum, dětské koutky a
přebalovací místnosti, kavárny, restaurace, Express automyčku, podzemní
garáže a další. „Vnímáme,
že lidé chtějí mít vše maximálně přístupné a hlavně pod jednou střechou,"
pokračovala Kateřina Ježková a dodala, že oblíbenost centra neklesá ani po
Vánocích. „Lidé se už naučili nakupovat i v rámci zimních slev, které u
nás platí od 27. prosince do 15. února, a tak jsme zaznamenali mírný meziroční
nárůst i v novoroční návštěvnosti."