V prosinci loňského roku navštívilo budovu galerie ostravského Avion Shopping Parku celkem 1,105 milionu lidí, což je o 17 % více než v roce 2008, kdy tam zavítalo 980 tisíc zákazníků (v prosinci 2007 to bylo 860 000 návštěvníků). Vůbec poprvé tak měsíční návštěvnost tohoto největšího centra na Moravě překročila milionovou hranici. V tomto počtu navíc nejsou zahrnuti návštěvníci obchodních domů, které jsou mimo budovu galerie, jako je Baumax, Elektroword, IKEA a Takko.
„Zákazníci u nás najdou nejen nejširší nabídku nejrůznějších obchodů, ale i širokou škálu služeb a skvělé zázemí téměř pro všechny věkové kategorie,“ popsala nabídku Kateřina Ježková, ředitelka tohoto centra, v němž byl počátkem prosince 2009 ukončen první krok vedoucí k dalšími rozšíření – byla dokončena rekonstrukce hypermarketu Albert a otevřelo se dalších 15 obchodů, čímž počet obchodů v Avionu stoupl na 144. Kromě toho zde lidé naleznou například i pobočku České spořitelny, pošty, zdravotní pojišťovny, fitness centrum, dětské koutky a přebalovací místnosti, kavárny, restaurace, Express automyčku, podzemní garáže a další. „Vnímáme, že lidé chtějí mít vše maximálně přístupné a hlavně pod jednou střechou,“ pokračovala Kateřina Ježková a dodala, že oblíbenost centra neklesá ani po Vánocích. „Lidé se už naučili nakupovat i v rámci zimních slev, které u nás platí od 27. prosince do 15. února, a tak jsme zaznamenali mírný meziroční nárůst i v novoroční návštěvnosti.“