Česká republika je po Velké Británii, Irsku, Polsku, Thajsku a Koreji šestou zemí, kde Tesco nabídne pojištění. Nejdelší zkušenosti má společnost v této oblasti ve Velké Británii, a to již od roku 1997. V současné době Tesco ve Velké Británii nabízí devět druhů pojištění s různými partnery (např. Insurance Group Ageas a RSA). Jedná se zejména o pojištění domácnosti, cestovní, aut a domácích mazlíčků. „Chceme zákazníkům nabízet nejen pohodlný a jednoduchý nákup pod jednou střechou, ale i nové služby. Věříme, že naše nabídka osloví široký okruh zájemců, a to zejména cenou a rozsahem pojistného krytí, rychlostí vyplacení pojistného plnění a asistenčními službami. V porovnání s konkurencí průměrná výše pojistného při srovnatelném plnění u autopojištění Tesco může být až o 40 % nižší a u cestovního pojištění Tesco až o 59 % nižší. Sjednání pojištění bude propojeno i s věrnostním systémem Clubcard, aby zákazníci mohli v budoucnu využívat jeho výhody,“ uvedla ředitelka marketingu Tesco Monika Labudíková. Při uzavření každé pojistky zákazníci získají věrnostní body na svou kartu Clubcard podle její celkové výše, vždy jeden bod za 10 Kč. U autopojištění budou moci získat v rámci uvedení na trh do 30. září 2011 ještě dalších 2000 bodů navíc.
Tesco v ČR bude nabízet pojištění prostřednictvím Direct Pojišťovny. „Při přípravě pojištění jsme navázali na spolupráci naší mateřské společnosti RSA a Tesco v zahraničí, a to zejména ve Velké Británii a Irsku. Současně jsme Tescu nabídli naše zkušenosti z on-line pojištění na českém trhu, kde je prostřednictvím internetu uzavřena téměř každá pátá autopojistka. To vše nám umožnilo připravit pro Tesco takové pojistné produkty, které velmi dobře reagují na potřeby jeho zákazníků,“ řekl generální ředitel Direct Pojišťovny Ján Čarný.
Oba druhy pojištění bude Tesco nabízet ve třech balíčcích (Tesco Value, Standard a Finest), nastavených podle konkrétních potřeb zákazníků. U pojištění automobilů si bude možné sjednat jak povinné ručení, tak pojištění proti vandalismu, živlům, odcizení a havarijní. Samozřejmou součástí jsou asistenční služby a možnost převedení bonusu od stávajícího pojistitele. Na cestu do zahraničí si budou moci zákazníci pojistit náklady spojené s úhradou léčebných výloh, trvalé následky úrazu, odpovědnost za škodu nebo ztrátu zavazadel. Základní pojištění lze také rozšířit i pro případy provozování adrenalinových sportovních aktivit.
Autopojištění si zákazníci budou moci jednoduše sjednat přibližně do sedmi minut. Ke každému pojistnému balíčku získají navíc asistenční služby 24 hodin 7 dnů v týdnu, bonus za jízdu bez nehod až 50 % a v případě balíčku Finest i kopírování bonusů z povinného ručení na havarijní pojištění. Další výhodou pojištění Tesco je rychlost výplaty pojistného plnění, které je standardně vypláceno do dvou dnů od ukončení šetření pojistné události. „Propracovaný systém výpočtu ceny umožňuje spočítat každému řidiči cenu pojištění na míru,“ dodala Monika Labudíková. Zajímavé benefity jsou připraveny i pro cestovní pojištění, které lze on-line sjednat i v den odjezdu. Automatickou součástí balíčků je bezplatné prodloužení pojištění léčebných výloh v případě, že se například z důvodu živelné katastrofy nebo teroristického útoku nemohou klienti vrátit v původně plánovaném termínu. V rámci každého pojistného balíčku jsou také pojištěny náklady na pátrací činnost záchranářských sborů (horská služba) a pojištění léčebných výloh i pro případ terorismu.
Informační materiály jsou k dispozici ve všech obchodech a na čerpacích stanicích Tesco. Pojištění si lze sjednat on-line na www.itesco.cz/pojisteni nebo prostřednictvím speciální linky 290 290 290.
Kde najdete v Ostravě Tesco?
Obchodní centrum Futurum, Novinářská 6, Moravská Ostrava
Obchodní centrum Třebovice, Sjízdná 2, Ostrava-Třebovice
Tesco, Ostrava-Hrabová, Prodloužená 807