Již druhý ročník závodů Radvanický okruh se konal v Ostravě v dnech 7. a 8. června. Během dvou víkendových dnů shlédli diváci tréninky a závody v osmi kubaturách. Přírodní okruh dlouhý 3,5 kilometru tvořily ulice Radvanická, Pikartská, Trnkovecká a Pastrňákova. „Uspořádat závod a získat všechna povolení bylo velice složité. Museli jsme dokonce na trati vybudovat retardér," vysvětloval hlavní organizátor závodu Aleš Vochoč, který sám na motorkách závodil od roku 1994. Trať vede mezi stromy, domy, patníky a částečně také lesem. „Okruh odpovídá bezpečnostním předpisům a samozřejmě vše kontrolují sportovní funkcionáři Automotoklubu České republiky. Všechny pevné překážky jsem museli obložit," líčil Aleš Vochoč.
Na okruhu startovali jezdci přeboru naší republiky Klasik se staršími stroji a ve vložených závodech se představily speciály kubatury nad 600 ccm. „Na automotodromy pořadatelé nechtějí motocykly Klasik pouštět, proto jezdíme na přírodních tratích," uvedl Milan Šobáň, bývalý účastník několika závodů mistrovství světa, který má 71 let. Na dráze se proháněl jeho vrstevník, dvaasedmdesátiletý František Mrázek. Ani se nechce věřit, že svůj první titul mistra Československa vybojoval v roce 1962. „Jezdím pořád ostře, ale snažím se ale nepadat. V mém věku a při mé váze je to už velké riziko," usmíval se Mrázek. Před odjezdem do Ostravy postihla jeho stroj Triumph 750 závada. „Volal jsem hned do Anglie, ať mi pošlou náhradní součástku. Chtěl jsem se tady v Ostravě svézt, proto jsem přijel s motorkou o objemu 350 kubíků, kterou mám od Františka Šťastného, ale na mě je už hodně malá. Je to dvoutakt a já jsme zvyklý na čtyřtakt Triumph. Hlavní pro mě bylo, že jsme nespadnul. Před startem lehce sprchlo a v lese to trochu klouzalo," vyprávěl po závodě František Mrázek. Výhru si nenechal vzít Rakušan Martin Loicht. „Má za sebou dokonce starty na Tourist Trophy na ostrově Man a tady v Ostravě závodí ve dvou kubaturách," přiblížil Aleš Vochoč. Slíbil, že příští rok se bude konat třetí ročník Radvanického okruhu.